10 Juni

Allmänt / Permalink / 4
Det närmar sig!!!



Oj vilken stämning att komma in i klassrummet och se hur alla packar upp sina studentmössor..
Svårt att beskriva!
#1 - - vesna:

Jesam jesam :) i ti?

#2 - - Anonym:

Den dagen du ska ta studenten ska jag knyta fast dig i sängen så du inte kommer till skolan, så du kommer att få ta din student hemma med mig med skummbananer och växla tior till din spargris.



HAHAHAH!!!!!





Älskar dig min töööttnos.

FÖRALLTID!

#3 - - Älskling!:

Den dagen du ska ta studenten ska jag knyta fast dig i sängen så du inte kommer till skolan, så du kommer att få ta din student hemma med mig med skummbananer och växla tior till din spargris.



HAHAHAH!!!!!





Älskar dig min töööttnos.

FÖRALLTID!

#4 - - vesna:

så himla lovely med studenten.. =)

Till top