Dagens!

Allmänt / Permalink / 1
Oj vad jag är duktig..
Jobbat hela dagen, klippt och klippt!

Mamma och Jonas är äntligen framme.. Hörde morfars röst i bakgrunden, åh moffa! Vill bara vara där nu..

Ikväll.. Vill.. jag.. INTE.. sova ensam.
Mammas säng är för stor för att ligga ensam i må jag lova, hittade knappt igen Armani som låg på andra sidan imorse.

Börja med maten innan bröderna kommer hem från fisket.
Ha en toppen kväll..

Kram
#1 - - En som tror på sann kärlek.:

Jag har följt din blogg lite till och från.

Mest förut.. och jag vet att jag inte har nån aning om allt vad som hänt. Men jag har alltid tyckt att du och Erik stått för sann jävla kärlek!

Ni borde titta igenom din blogg från början och minnas era fina stunder.

Det är kärlek som er som kan övervinna ALLT!



Massa kramar!



Till top