Pimpa sovalkov.

Allmänt / Permalink / 3
Före


Älghornet.... Alltså.. Big no no.
Jag plockade ner det fort som ögat, bytte lakan , köpte nya kuddar och ljusstakar.
Thomas skruvade upp min hylla.. och ja..

Efter:


Såja, snacka om mysvänligt.
Bra jobbat Sabrina!

Middag/kvällsfika -> BigBrother från sängen.
Tack och bock!



#1 - - amanda,:

Jisses vilken skillnad, du är grymt duktig på att fixa och trixa!! :)

#2 - - Sabrina:

Åh tack!! :) Ja alltså jag fick ont i magen när jag såg hornet + att det var en brun Byro under.. Men nu är det fint, precis som jag vill ha det! Sen att Thomas älskade mitt lilla verk gjorde saken bara ännu bättre :)

#3 - - Anonym:

Hahaha, kan tänka mig de! de var ju inte ett litet älghorn heller! ;p Perfekt att han också gillade de, man kan faktiskt inte ogilla de dära! superfint :)

Till top