Sex, LOVE and rock'nRoll!

Allmänt / Permalink / 2
Tänkte bara meddela att jag lyser av glädje, trots detta vintermörker!
Man ska alltid uppskatta det man har här i livet, små som stora saker.
Människor som förgyller ens vardag med sin närvaro.
Jag vill berätta för er om min vän Hanna.
I somras var jag och min vän Jazza på TisdagsRex, jag minns hur kul det var.. Livet lekte.
Efter Rex drog vi till Max och där satt Jazzas kompis tillsammans med en tjej, Hanna!
Vad jag inte hade en susning om då var att just den där tjejen skulle bli en av (mina få) allra bästa vänner. (Hanna var också den absolut grymmaste jag sett på att trycka pommes i fyllan!!)
Jag kan utan minsta tvekan lita på henne till 100 %, hon är den mest ärliga och underbara personen! Finns inte en smula falskhet hos henne.
Vi kan skratta ihop tills vi gråter, vi kan trösta varandra när tårarna rinner.
Och oftast så tänker vi precis lika, jag kan börja en mening och hon avslutar den precis som jag själv hade gjort.
Vi kan läsa varandras tankar bara genom blickarna.
Hon är bäst!!

!
#1 - - hanna:

#2 - - Hanna:

Åh! Du är bara så bäst! PUSS!

Till top