Köket igen

Allmänt / Permalink / 3

Var förbi och kikade på köket, får nypa mig i armen varje gång jag står där... Vi har ett drömkök värt precis under en halv miljon!? Självklart har vi fått en del bra rabatter, men ändå... Hur sjukt! Vi får bjuda över Per Moberg någon gång.

Haha och vi som alltid har himlat med ögonen dom gångerna som Jonas har berättar om priserna på olika kök som han han satt upp, så sitter vi där själv nu.



#1 - - charlotta:

Gryyymt snyggt kök!!

#2 - - Filippa:

Hej! Vilket fint kök! Lite dyrt, men oh så fint!



Jag och min sambo går också i tankar kring att köpa ett äldre hus ute på landet som vi vill renovera. Dock är vi lite osäkra på vad hela kalaset kommer kosta, vi har inte en superekonomi och vill inte gärna dras med för mycket lån. Hur tänker ni kring det? Vad har ni för budget till exempel? :) Och vad kostade huset för övrigt? Vore roligt med lite svar, vi är sjukt peppade men vill gärna ha lite inspiration och råd från några som redan "tagit steget".



Kram!

#3 - - Sabrina:

Charlotta: Tack!! Ni får komma och hälsa på när det sitter på sin plats! :)



Filippa: Tack tack!

Allting kring vårat husköp är så himla spännande och nytt för oss båda, vi har en sån enorm vilja och så fina framtidsplaner, men så har vi den här "penarbiten". Vi köpte våran lägenhet för ett år sedan och har nu gått med en vinst på 400.000, något som vi placerar på huset. Sen hade vi en enrom tur med huset också, säljarna var söner till damen som ägde huset och dom ville bara bli av med det så fort som möjligt då det varken fanns tid eller intresse till att ta över... Vi la ett bud på 1,5 och dom tog budet på en gång! Man måste investera, veta vart man lägger pengarna för att dom ska växa :)Sen lägger man till lite kärlek i smeten så blir allting bra.



Fråga gärna mer under tidens gång om det är något, så ska jag svara så gott jag kan!



Kram och lycka tilll :)

Till top