Baby loading

Allmänt / Permalink / 2
Mamma hade köpt lite kläder åt mig när hon var utomlands, fantastiskt härliga mammakläder ♡
 
Sen är jag otroligt glad ikväll, känns som att jag och Thomas äntligen har kommit fram till vilken barnvagn vi ska ha. Det finns ju en rymd av märken, funktioner och utseenden. Vi vill ha en smidig vagn men som funkar i alla väder och ute på landet där det är grusvägar. 
 
Avslöjar mer sen! 
 
Ni där ute som har barn och kan det här med barnvagnar, vad har ni och vad ska man tänka på? Det är inte superenkelt när man är ny på "området", skriv gärna.
 
Kram♥
#1 - - Marie:

De vagnarna med små svängbara däck framtill är värdelösa i norrland me snö, slask m.m och många av "inne"vagnarna är små och smidiga men har så liten liggdel att barnet typ har vuxit ur dem innan 6 månader!
Det är väl det jag kan tipsa er att kolla lite extra på!
Vi har kört emmaljunga, rejäla däck som funkar överallt och smidiga men inte för små!
De i vitt skinn är suuuperfina!! :) Blev en sån för oss! ;)
Lycka till!

#2 - - Ida S:

Min syster bor ju ute på landet (eller skärgården vill hon att det ska va..) och är och styr runt den där vagnen i parker och fram och tillbaka på ngn grusväg men också inne i stan ibland. Hon har en sån klassisk Emmaljunga barnvagn. Hur bra som helst. Den känns rustik och riktig och inget sånt plastrappel där det känns som att barnet ska tippa omkull när man kör över en kvist.
Jag gillar den iallafall när man är ute och styr. Hon verkar nöjd. Sen ser den lyxig ut med blå/vit randigt innerfoder och en vit fårpläd. :) Tänk att få ligga däri själv. aaaah!!

Till top