Fredagsmys

Allmänt / Permalink / 0
Åh älskade helg, vad jag har längtat efter dig... eller? Jag jobbar imorgon, inte jätte taggad. Speciellt med tanke på att vi bara är två som jobbar och jag gissar att väntrummet är fullt som vanligt. Ser väl hur länge jag pallar att festa sen, har dock valt outfit och det blev ingenting nyinköpt, istället blir det en jumpsuit som jag fått efter svärmor <3 Kvinnan med stil. 

Juste, igår var jag kvar efter jobbet och fixade Saras frippa, det blev så jääääla bra! 

Ny färg och ny klippning! 

Dock åkte jag hem med världens migrän, det var bara att släcka alla lampor och lägga sig platt. Imorse när jag vaknade satt huvudvärken kvar, ännu mer aggressiv. Jag kämpade mig  iväg kisandes till Melissas dagis och vidare hem till mamma i Stöcksjö där jag fick Imigran och blev nerbäddad i totalt mörker och med öronproppar. Däckade rätt hårt och åkte till jobbet strax efter 11.00, välbehövligt. 

De där med migrän har jag ärvt av både mamma och pappa, det är hemskt! 

Ikväll har vi bara tagit det lugnt, jag bjöd hit Thomas pappa på idolmys och vi har haft det jätte trevligt. Kul för Melissa att få hänga lite med "faffa", hon gillar honom. 

Nä, nu blir det sängen! Vi hörs mer sen 




Till top