Lugnet

Allmänt / Permalink / 0
Tända ljus och egentid. 
Melissa är nattad och sover så sött i sitt rum, Thomas är ute på vift med min pappa och här i min allra egna tysthet sitter jag. Njuter av att få sitta ensam en stund, bara känna lugnet. 

Imorgon är det onsdag igen och snart är helgen här. Jag och Matilda ska ha en tjejkväll på stan efter jobbet, käka middag tillsammans och shoppa loss. På lördag är vi bjudna på fest, kan vara trevligt med en ny och fin outfit tills dess. Melissa ska få sova hos mormor så det blir bara Thomas och jag, som ungdomar igen. Jag minns inte ens när jag var ut sist så det ska bli spännande!

På söndag är det skyltning och då har vi bjudit hit min mormor och morfar på frukost, sen ska vi ner på stan tillsammans och handla julklappar. Som jag längtar! 

Jag skulle vilja skriva ännu mer men jag är utan dator än, väntar ju på att kunna köpa mig en MacBook pro, inte tvärbillig direkt. Den är iallafall på min most wanted-list! 






Till top